„Emisiunea Sunt celebru, scoate-mă de aici” a situat Pro TV pe primul loc în topul audiențelor cu toate cele 21 de ediții difuzate, ceea ce este o premieră pentru România, scrie reportervirtual.ro. Astfel, la nivelul publicului comercial, audiența medie înregistrată în cele 3 săptămâni a fost de 14.9 puncte de rating și 30.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea situată pe locul doi a înregistrat un rating mediu de 2.5 ori mai mic, de 6.0 puncte, și 12.3% share.
Altfel, potrivit celor de la paginademedia.ro, cel mai urmărit episod a fost finala de duminică seara, la care s-au uitat aproape 2,8 milioane de persoane din întreaga țară. Topul este continuat de ediția de lansare când show-ului, urmărită de 2,5 milioane de persoane din întreaga țară și de edițiia din 27 februarie, cu 2,398 milioane de privitori.
La polul opus, cele mai slabe ediții ale show-ului au fost pe 20 și 21 februarie, când producția a fost urmărită de 1,7 milioane, respectiv, 1,8 milioane de persoane din întreaga țară.
SURSA: paginademedia.ro